Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Γαμάνε και δέρνουν οι τράπεζες.

Ιδιαιτέρως ικανοποιητικά θεωρούνται τα αποτελέσματα των stress test των τραπεζών σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, τον υπουργό οικονομικών, Γκίκα Χαρδούβελη και τον γείτονα μου τον Μητσάρα.

Ιδιαίτερα ο γείτονας μου έχει εντυπωσιαστεί από το γεγονός ότι τα αποθέματα των 11,4 δις ευρώ του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας διατηρήθηκαν αδιάθετα. Γιατί, σύμφωνα με τον γείτονα μου τον Μητσάρα, τα συγκεκριμένα δεδομένα δείχνουν ότι η επιτυχημένη ανακεφαλαιοποίηση και ανασυγκρότηση του τραπεζικού τομέα δημιουργεί πλέον στέρεες βάσεις για να μπορέσουν οι τράπεζες να ενισχύσουν δυναμικά την ανάκαμψη της οικονομίας. Και αφού ανακάμψει η οικονομία, στη συνέχεια θα ενισχυθεί η ρευστότητα στην αγορά. Γιατί αφού εμείς βοηθήσαμε τις τράπεζες, πλέον είναι η σειρά των τραπεζών να μας βοηθήσουν. Γιατί οι τράπεζες είναι καλές και μας αγαπάνε.

Και, όπως συμπληρώνει ο γείτονας μου ο Μητσάρας, τα αποτελέσματα των stress test των τραπεζών αποτελούν ένα ακόμα βήμα προς την ασφαλή έξοδο από το μνημόνιο.

Τέλος ο γείτονας μου ο Μητσάρας δεν παρέλειψε να επιτεθεί στον ΣΥΡΙΖΑ τονίζοντας ότι όλα αυτά δεν θα είχαν επιτευχθεί αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε την ευκαιρία να εφαρμόσει τις προτάσεις του.

Αυτά μου είπε ο γείτονας μου ο Μήτσος φευγαλέα, καθώς τον συνάντησα στο δρόμο προχθές το πρωί. Δεν πρόλαβε να μου αναλύσει περισσότερο τις φιλελεύθερες απόψεις του σχετικά με τις τράπεζες γιατί βιαζόταν να πάει σε μια από αυτές μπας και καταφέρει να γλυτώσει το σπίτι του από τον πλειστηριασμό για χρέη προς το δημόσιο.

Λες τώρα που οι τράπεζες  άντεξαν στο stress test, να το γλυτώσει το σπίτι του ο Μήτσος;


(Πάντως καλύτερα να στο παίρνουν το σπίτι οι τράπεζες παρά οι κομμουνιστές. Γιατί οι τράπεζες είναι δικές μας. Ενώ οι κομμουνιστές δεν είναι δικοί μας.)