Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Μία ψήφος ανά υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο .

Δεν ξέρω αν είναι η αίσθηση μου αλλά έχω την εντύπωση ότι το νέο επάγγελμα στην Ελλάδα είναι ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Ένας σωρό κόσμος από το παρελθόν μου , το παρόν μου και , από ότι φαίνεται , από το μέλλον μου με πλησιάζουν με αυτό το ψιλοσυνωμοτικό ύφος του αριστερού της δεκαετίας του ‘60 και μου αποκαλύπτουν ότι είναι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι . Και με έχουν στο όρθιο για κανά μισάωρο ώστε να μου αναλύσουν το πρόγραμμα τους για το δήμο. Ακόμα και να μην ψηφίζεις στον δήμο τους , αυτοί δεν μασάνε . Θα στο πουν το πρόγραμμα θες δεν θες.

Κάποτε όλοι οι Έλληνες ήταν πρόεδροι , σήμερα είναι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι.

Γιαυτό αν κάποιος άγνωστος σε πλησιάσει ξαφνικά στον δρόμο , μην τρομάξεις . Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος θα είναι. Αν δεν ήταν περίοδος εκλογών , μπορεί να ήταν και η εφορία.

Κοινό χαρακτηριστικό τους η επιθυμία τους να αλλάξουν την Ελλάδα . Εντωμεταξύ οι περισσότεροι από αυτούς δεν μπορούν ούτε κανάλι στην τηλεόραση να αλλάξουν .

Από την άλλη , θα μου πεις , ότι ο άνθρωπος είναι πολιτικό ον και θα πρέπει να ασχολείται με την πολιτική. Κάτι που ίσχυε για τους Αθηναίους της αρχαιότητας και όχι για τους Έλληνες της νεότητας. Γιατί ο Έλληνας της νεότητας έχει δείξει ότι έχει μαύρα μεσάνυκτα από πολιτική. Πασόκ και Ν.Δ. ψήφιζαν τόσα χρόνια. Δεν είναι τυχαίο ότι στην αρχαιότητα δεν υπήρχε ούτε Πασόκ ούτε Ν.Δ.

Επίσης ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος χαρακτηρίζεται από μια αξιοζήλευτη ανεξαρτησία. Ο τάδε ανεξάρτητος , ο δείνα ανεξάρτητος… Και να θες να ψηφίσεις τον Πασοκτζή υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο , δεν μπορείς . Δεν υπάρχει . Έχει γίνει ανεξάρτητος και αυτός.

Μεγάλη πλάκα , εκτός από τους ίδιους τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους , έχουν και τα  βιογραφικά τους . Γιατί όταν είσαι ο κύριος τίποτα , τι σκατά να γράψεις στο βιογραφικό σου ώστε να ανταγωνιστής τον επιστήμονα με τα δύο διδακτορικά και τις τέσσερις ξένες γλώσσες; Θυμάσαι ότι υπήρξες για τρεις μέρες πρόεδρος του εξωραϊστικού συλλόγου της Άνω Κατσικούλας οπότε γνωρίζεις από ευθύνες. Ή ότι ο μπατζανάκης του θείου του πατέρας σου υπήρξε δημοτικός σύμβουλος. Οπότε λόγω DNA , το χεις .

Βέβαια μπορεί οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι να είναι χιλιάδες αλλά ως λαός έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε και καλύτερα. Στόχος είναι ο κάθε έλληνας να γίνει υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Να είναι τόση η ζήτηση για υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους που η εγχώρια αγορά να μην επαρκεί . Να πρέπει να εισάγουμε υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους από το εξωτερικό . Αυτό και αν θα είναι ανάπτυξη.