Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ο Σαμαράς θα μας σώσει .

Παρακολουθούσα την Ελλάδα με την Τσεχία την Τρίτη . Τρώμε το πρώτο στο 3ο λεπτό , τρώμε και το δεύτερο στο 6ο , πετάει ο εκφωνητής  ότι μένουμε εκτός euro και εγώ μένω κάγκελο . Τι έγινε ρε παιδιά , βγήκε κιόλας ο Τσίπρας και μας πέταξαν με τις κλωτσιές ;

Το πήρα πολύ βαριά . Άρχισα να ψάχνω κάτι παλιά χαρτονομίσματα που έχω φυλάξει για συναισθηματικούς λόγους μέχρι που βάζει ο Γκέκας το γκολάκι  και ο εκφωνητής μου λέει ότι έχουμε ακόμα ελπίδες . Το παιχνίδι κύλησε σε ένα μοτίβο βαρετό με απέλπιδες γιόμες από την μεριά μας τις οποίες οι Τσέχοι τις είχαν για ψωμοτύρι . Έληξε ο αγώνας , έληξαν και οι ελπίδες μας για συνέχεια στο euro . Η Ελλάδα εκτός euro και εγώ ξανά στο ψάξιμο των παλιών δραχμών .
Αργότερα έμαθα ότι οι Πολωνοί πήραν ισοπαλία από τους Ρώσους οπότε με νίκη επί της  κόκκινης αρκούδας παραμένουμε στο euro . Δεν μας έφταναν όλα τα άλλα εξαρτόμαστε και από τα κομμούνια τώρα . Κάτι μου λέει ότι  ο Σαμαράς θα μας σώσει . Όχι ο Αντωνάκης ρε , ο άλλος ο ψηλός με το μαλλάκι και το θανατηφόρο πόδι .