Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Είμαι ΠΑΣΟΚ και είμαι καλά !

Συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος διοργανώνει το ΠΑΣΟΚ για τους απανταχού αγανακτισμένους ΠΑΣΟΚτζήδες . Δύο χρόνια τώρα ο κόσμος το έχει τούμπανο και ο ΠΑΣΟΚτζής κρυφό καμάρι . Δεν τόλμαγε όμως να το πει ούτε του παπά .Τέτοιες μέρες και μόνο η λέξη ΠΑΣΟΚ είναι ικανή να ξεκινήσει αδυσώπητο γιαουρτοπόλεμο .

Αποφάσισαν λοιπόν να συγκεντρωθούν οι αγανακτισμένοι αμετανόητοι απόγονοι του Παπανδρέου μπας και ξεαγανακτήσουν  αποδεικνύοντας ακόμα μία φορά το μέγεθος της Ελληνικής ηλιθιότητας .
Φόβοι βέβαια εκφράζονται για τυχόν προβοκάτσια προερχόμενη από τους κόλπους των αγανακτισμένων Νεοδημοκρτών οι οποίοι διαμαρτύρονται γιατί οι ίδιοι δεν έχουν που να συγκεντρωθούν ώστε να ξεαγανακτήσουν με αποτέλεσμα να παραμένουν αγανακτισμένοι και να ψηφίζουν Καμμένο , ΛΑΟΣ και χρυσή αυγή .
Την περιφρούρηση της συγκέντρωσης θα αναλάβει ο πρώην αγανακτισμένος Πύρος Δήμας , ο οποίος από τότε που έκατσε κάτω από την μπάρα δεν σηκώθηκε ποτέ . Άρα η παρουσία του στο ψηφοδέλτιο επικρατείας μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί .
Όλοι λοιπόν οι αγανακτισμένοι ΠΑΣΟΚτζήδες την Παρασκευή 4/4/2012 στην πλατεία Συντάγματος να φωνάξουν με όλη τους την ψυχή : είμαι ΠΑΣΟΚ και είμαι καλά (λέμε τώρα).