Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Είμαι ο Χάρης και είμαι καλά .

Την ίδρυση νέου πολιτικού κόμματος προανήγγειλε ο Χάρης Καστανίδης . Την ονομασία ακόμα δεν την ξέρουμε αλλά σίγουρα θα είναι ένα όνομα το οποίο θα παραπέμπει σε κάτι προοδευτικό που θα αντιπροσωπεύει την προσωπικότητα του Χάρη Καστανίδη .
Και βέβαια μέσα από τη γέννηση του νέου κόμματος θα αναγεννηθεί και ο ίδιος ο Καστανίδης από τις στάχτες του , μη σου πω ότι θα μεταμορφωθεί από βρωμερή σκουληκαντέρα σε πολύχρωμη χρυσαλίδα .  Από πολιτικός της πλάκας , μέλος της κοινωνίας των ανίκανων που κυβερνάνε εδώ και τόσα χρόνια , θα προαχθεί σε έναν ηγέτη ολκής ικανό να αναλάβει τα ηνία της χώρας αυτές τις δύσκολες εποχές . Γιατί τόσα χρόνια ο Καστανίδης ήθελε ,αλλά δεν ήθελε το ΠΑΣΟΚ . Τώρα πλέον απελευθερωμένος από τον ΠΑΣΟΚικό βραχνά είναι έτοιμος να δείξει τον πραγματικό του εαυτό δηλώνοντας με περίσσεια αυτοπεποίθηση “είμαι ο Χάρης και είμαι καλά” .
Μετά τη Μπακογιάννη και τον Καμένο που αποτίναξαν τον βραχνά της ΝΔ , τον Κουβέλη που απελευθερώθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ την Κατσέλη που ξέφυγε από τον εφιάλτη του ΠΑΣΟΚ και τον Ψωμιάδη που ξέφυγε γενικώς , τώρα και ο Χάρης είναι καλά .
Απέναντι στους παλιούς πολιτικούς και στα παλιά κόμματα αναπτύσσονται οι αναγεννημένοι πολιτικοί και τα γενόσημα κόμματα τους . Την ίδια δουλειά κάνουν και περιμένουν την έγκριση  του λαού για να βγουν στη αγορά .