Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Αγανακτισμένοι πολίτες ... και άλλες αηδίες

Όλος ο κόσμος έχει αγανακτήσει . Συζητήσεις επί συζητήσεων γίνονται δεξιά και αριστερά από αγανακτισμένους πολίτες . ΔΑΠίτες , ΠΑΣΠίτες , ΚΚΕδες , φασίστες , καταστηματάρχες , εκπαιδευτικοί , δημόσιοι υπάλληλοι , ιδιωτικοί υπάλληλοι , μπάτσοι , γουρούνια ,δολοφόνοι … όλοι αγανακτισμένοι .
Γιατί ;
Οι ΔΑΠίτες επειδή δεν είναι κυβέρνηση .
Οι ΠΑΣΠίτες επειδή δεν μπορούν πλέον να φάνε όπως παλιά .
Οι ΚΚΕδες έτσι , χωρίς λόγο , χωρίς λύσεις .
Οι φασίστες γιατί δεν τους αφήνουν ελεύθερους να σφάξουν τους λαθρομετανάστες .
Οι καταστηματάρχες επειδή έβαλαν λουκέτο στα καταστήματα τους . Ανεξάρτητα αν μέχρι τότε εκμεταλλεύονταν τους υπαλλήλους τους .
Οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους δημόσιους υπάλληλους επειδή τους έκοψαν επιδόματα .
Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι επειδή δεν κατάφεραν να γίνουν δημόσιοι .
Οι μπάτσοι  τα γουρούνια και οι δολοφόνοι επειδή δέρνουν κόσμο μόνο με 3 και 60 . Θέλουν 4 και 60 .
Αν όλοι αυτοί είναι αγανακτισμένοι πολίτες τότε εγώ δεν είμαι . Ούτε αγανακτισμένος , ούτε πολίτης .
Αν όλοι αυτοί είναι πατριώτες τότε εγώ δεν είμαι . Είμαι με αυτούς που καίνε σημαίες . Το σύμβολο τους … πίσω από το οποίο κρύβονται .
Όλοι οι τωρινοί αγανακτισμένοι πολίτες , δεν έβγαζαν τσιμουδιά τόσα χρόνια με τα χάλια στην Παιδεία , στην Υγεία , με τα ρουσφέτια … Κοίταγαν μόνο το βόλεμα τους , την τσέπη τους .  Και τώρα που τους έβαλαν χέρι στην τσέπη , στα ωραία λεφτουδάκια τους , που απέκτησαν απατεωνίστικα καθώς εκμεταλλεύονταν όποιον μπορούσαν , αγανάκτησαν . Λες και δεν έχουν μερίδιο στην ευθύνη .
Κοπρίτες …
Κανένας αλτρουισμός , κανένας ανθρωπισμός … τίποτα . Ο καθένας για το τομάρι του ήταν πριν , ο καθένας για το τομάρι του και τώρα . Μόνο που τώρα τα τομάρια γίνανε πολλά . Πάρα πολλά .
Φοβερή η σκηνή με τον Σαμαρά στο Ζάππειο , και τους ΔΑΠίτες από κάτω να αλαλάζουν . Η κατρακύλα δεν έχει τελειωμό .
Μυαλό δεν βάζουν με τίποτα . Το πρόβλημα τους δεν είναι το ΔΝΤ , το ΠΑΣΟΚ , η ΝΔ , η καταπίεση … αλλά που δεν μπορούν να φάνε όπως τρώγανε . Αν τρώγανε και αυτοί δεν θα είχανε πρόβλημα να ξεπουλήσουν τα πάντα , την Ακρόπολη , τα νησιά , τα πάντα ακόμα και την οικογένεια τους . Αρκεί να βάλουν και αυτοί κάτι στην τσέπη .
Έτσι είναι οι πολλοί , η μάζα . Γιαυτό σε κάθε μαζικό είμαι επιφυλακτικός . Θεωρώ ότι  δεν έχω τα ίδια κίνητρα με την μάζα . Άρα δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ με τον τρόπο που διαμαρτύρονται αυτοί . Ούτε στα ίδια μέρη που διαμαρτύρονται αυτοί . Ούτε με τον ίδιο τρόπο . Το θεωρώ κοροϊδία .
Μάλιστα όταν αυτοί διαμαρτύρονται , εγώ το βουλώνω .
Τελικά η επανάσταση δεν είναι ελληνική λέξη . Ή αλλιώς , η επανάσταση στην Ελλάδα αργεί … πολύ .
Υ.Γ. Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχει ο ΤΣΕ με όλα τα παραπάνω . Σκέψου και προβληματίσου .
Καληνύχτα σου .