Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Οι διακοπές ενός επαναστατημένου


Ως γνήσιος επαναστάτης θα πάω διακοπές σε νησί της άγονης γραμμής . Μύκονος , Σαντορίνη και λοιποί κοσμοπολίτικοι πλουτοκρατικοί προορισμοί απορρίπτονται  μετά βδελυγμίας .

Θα κάνω ελεύθερο κάμπινγκ χρησιμοποιώντας την σκηνή που είχα αγοράσει για την πλατεία  Συντάγματος . Θυμάσαι , τότε που αριστεροί , φασίστες και ανάρχια μουντζώναμε αγκαλιασμένοι .

Σαφώς , η όλη μου στάση κατά τις διακοπές θα κινείται στο κλίμα  των ένδοξων ημερών της αγανάκτησης του  Συντάγματος  και θα διέπεται από  τις βασικές αρχές της άμεσης δημοκρατίας . Έτσι λοιπόν …………

Για να αποφασίσω σε ποια καφετέρια θα πάω με την παρέα μου θα πρέπει πρώτα να γίνει λαϊκή συνέλευση . Θα καταγραφούν όλες οι απόψεις και έπειτα από φανερή ψηφοφορία θα παρθεί η απόφαση . Η άμεση δημοκρατία σε όλο της το μεγαλείο .

Αν , κατά τύχη , συναντήσω κανένα ξεχασμένο αγροφύλακα θα πρέπει να τον χλευάσω φωνάζοντας του “αγροφύλακα , γουρούνι , δολοφόνε” .

Στην πλατεία του χωριού θα κρεμάσω πανό με γνωστά αποκεντρωτικά  κουλτουρο συνθήματα όπως “το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του” ή “Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα” κλπ.

Θα γίνομαι ντίρλα μόνο με γνωστά ελληνικά προϊόντα όπως ρακί , τσίπουρο ή ούζο . Το αμερικανόφερτο ουίσκι και  λοιπά καπιταλιστικά οινοπνευματώδη απαγορεύονται ρητά . Το πολύ πολύ κανένα κουβανέζικο ρούμι , έτσι για να συμπαρασταθούμε και στον commandante  .

Στο νησί θα μετακινούμαι μόνο με ποδήλατο , λόγω της γνωστής μου οικολογικής ευαισθησίας , αλλά και για να κρατηθώ σε φόρμα . Έρχεται και ο Σεπτέμβρης , όλο και κάποιο κυνηγητό θα παίξει με τους ΜΑΤατζίδες.

Δεν θα τρώω τίποτα , αν δεν το ψαρέψω , δεν το κυνηγήσω , δεν το κόψω από τα δέντρα , δεν το αρμέξω ή δεν το ζυμώσω ο ίδιος . Δέκα κιλά λιγότερα θα επιστρέψω ο άτιμος , μιας και δεν έχω καμία από τις παραπάνω δεξιότητες  . Σωστό μοντελάκι .

Θα συναναστρέφομαι μόνο με τουρίστριες από τον σκληρό πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κυρίως με Γερμανίδες και Γαλλίδες . Μας πηδάνε αυτοί οικονομικά , εμείς θα τους πηδάμε κανονικά .

Είπαμε άγονη γραμμή αλλά απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί το laptopακι και stickακι για σύνδεση στο internet . Πως αλλιώς θα ενημερώνομαι από τους φίλα προσκείμενους bloggers για τα πεπραγμένα; Μη ξεσπάσει καμιά επανάσταση και δεν πάρω μυρωδιά . Κρίμα είναι . Σαραντατόσες μέρες ξεροστάλιαζα στην πλατεία αδημονώντας για το ντου στη βουλή . Μη γίνει και δεν συμμετέχω στη μεγαλύτερη ατραξιόν  .

Επίσης ,τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα θα πρέπει να εγκαθίσταμαι έξω από το σπίτι του δημάρχου ή του κοινοτάρχη , φωνάζοντας “κλέφτες , κλέφτες” . Έτσι για να κρατιέμαι σε φόρμα .

Συνεχώς θα έχω δίπλα μου τα άπαντα των Καζάκη και Βαρουφάκη μπας και καταλάβω επιτέλους τι πρέπει να κάνουμε για να βγούμε από την κρίση .

Και επειδή έχω μια περίεργη υποψία ότι τα καμάρια του Δένδια θα με ακολουθούν όπου και αν πάω – έχουμε πλέον αποκτήσει μια περίεργη σχέση αγάπης και μίσους – λέω να πάρω και την αντιασφυξιογόνα μάσκα μου μαζί και ίσως και κανένα μαλόξακι .

Από Σεπτέμβρη θα είμαι έτοιμος για νέες επαναστάσεις . 
Λίγη ξεκούραση χρειάζομαι και από Σεπτέμβρη θα τους πάρει ο διάολος όλους …