Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Τυχερή γενιά .


Κυβερνήθηκα από όλες τις πολιτικές προσωπικότητες της χώρας . Από Ανδρέα Παπανδρέου έως Αντώνη Σαμαρά , και μυαλό δεν έβαλα . Δυστυχώς δεν πρόλαβα τον Κωνσταντίνος Καραμανλής αλλά πήρα μία γεύση από τον ανιψιό .

Έζησα την Αγγελοπούλου να πέφτει στην αγκαλιά του Θόδωρου καθώς ο Σάμαρανκ ανακοίνωνε ότι το “Ατένς” θα διοργανώσει τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 . Και ταυτόχρονα εκατομμύρια έλληνες να ξεχύνονται στους δρόμους φωνάζοντας “γκοοοοολλλλ” .

Έζησα την αλλαγή του νομίσματος . Είδα πως είναι το ευρώ και εκτίμησα τη δραχμή.

Γνώρισα το ΔΝΤ και την τρόικα από την καλή και από την ανάποδη . Είχα πει θα φύγω αλλά μετά από τρία μνημόνια είμαι ακόμα εδώ .

Έζησα το success story και το greecovery της Ελλάδας . Τέτοια επιτυχία είχα να ζήσω από τις Πανελλήνιες .

Καμάρωσα υπουργούς τον Άδωνη , τον Σίμο και τον Κυριάκο . Απλώς δεν κατάλαβα αν αποτελούν μέρος του success story ή του greecovery .

Είδα να μαυρίζει η ΕΡΤ και να ξαναλάμπει η ΥΕΝΕΔ .

Έζησα την άνοδο των νεοναζί στην Ελλάδα . Νοιώθω ότι ήρθε η ώρα να πετάξω τους μεγάλους Ρώσους από την βιβλιοθήκη μου .

Τώρα ζω την χρεοκοπία , σύντομα θα βιώσω και τον λιμό .

Με τόσες εμπειρίες δικαιωματικά μου αξίζει να υποστηρίζω ότι ανήκω στην πιο τυχερή γενιά που πέρασε ποτέ από την Ελλάδα .

Τι να μου πει η προηγούμενη γενιά με ένα μόνο Πολυτεχνείο ;

Τα δικά μου Πολυτεχνεία είναι πολλά και τα ζω κάθε μέρα .

Και κάτι μου λέει ότι ακόμα δεν είδα τίποτα !