Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Γιατί θα ψηφίσω ...

Γιατί θα ψηφίσω ΝΔ : επειδή φοβάμαι . Από μικρός ήμουν χέστης αλλά τελευταία επιδεινώθηκε η κατάσταση μου . Μπαμ να μου κάνεις πετάγομαι . Φαντάσου να σου λένε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα φέρει την συντέλεια του κόσμου . Ρε συ δαγκωτό Σαμαράς και άσε τους άλλους να κουρεύονται .
Γιατί θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ : Γιατί φοβίζει όσους δεν γουστάρω . Φοβίζει την Μέρκελ , τον Σόιμπλε , το ΔΝΤ ολόκληρο … φοβίζει ακόμα και τον γείτονα μου που τον έχω άχτι . Κουφάλες ΣΥΡΙΖΑ δαγκωτό και όποιον πάρει ο χάρος .
Γιατί θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ : Μήπως επειδή είμαι ο Βενιζέλος ;
Γιατί θα ψηφίσω ΚΚΕ : Γιατί ο πατέρας μου ήταν στη Μακρόνησο και το έχω κάνει τάμα στον Άγιο Στάλιν .
Γιατί θα ψηφίσω ΔΗΜΑΡ : Γιατί δεν ξέρω τι άλλο να ψηφίσω .
Γιατί θα ψηφίσω χρυσή αυγή : Γιατί θα σας δείρω , θα σας σκοτώσω , μετά θα σας ξαναδείρω και στο τέλος θα σας γαμήσω . Ουγκ !
Γιατί θα ψηφίσω ανεξάρτητους έλληνες : Γιατί είμαι ανεξάρτητος , είμαι έλληνας , είμαι αυτός  … ή αυτός είναι εγώ … κάπως έτσι .

Διαβάστε τι έγινε τον τελευταίο μήνα :