Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Κανένας δεν είναι ανώνυμος

“Επειδή έχω μία ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για την διατροφή μου.
»Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (πιάτσα πορέτο του Μιλάνου)”.
Οι αυτοκτονίες δεν είναι κάτι το λογικό . Δεν πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι οι συνάνθρωποι μας αυτοκτονούν για να γλυτώσουν από τα προβλήματα τους . Όσο αυξάνονται οι αυτοκτονίες , τόσο θα πρέπει να προβληματιζόμαστε . Αν κάποια μέρα οι αυτοκτονίες συμπολιτών μας πάψουν να μας θλίβουν , θα είναι η μέρα που θα έχει τελειώσει η πάλη . Εμείς θα έχουμε χάσει και αυτοί θα έχουν κερδίσει .
Προς κανάλια και δημοσιογράφους του κώλου : Οι άνθρωποι εκτός από ηλικία , εθνικότητα και επάγγελμα έχουν και όνομα . Κανένας δεν είναι ανώνυμος .