Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

“Ρε κουφάλες , είμαι ο Αντώνης και είμαι καλά”


Αρχίζει από σήμερα, Δευτέρα, η στελέχωση της Ελληνικής Δημόσιας Τηλεόρασης (ΔΤ) με την προκήρυξη των προσλήψεων .

Αποτελεί ένα στοίχημα τ ης κυβέρνηση και ειδικά του ίδιου του πρωθυπουργού με τον εαυτό του για να πιάσει επιτέλους την καλή , αφού η τελευταία του επιτυχία ήταν μια πιτσαρία που έσκισε 36 χρόνια πριν .


Παρεμπιπτόντως όσο και αν έψαξα στο βιογραφικό του Σαμαρά , πουθενά δεν αναφέρεται η πιτσαρία που έσκισε . Ότι ήθελε να γίνει γιατρός αλλά απέτυχε οπότε το έριξε στα οικονομικά και στις διοικήσεις επιχειρήσεων το βρήκα . Ότι έχεσε εκεί που έφαγε το βρήκα . Ότι ίδρυσε κόμμα που πήγε άπατο το βρήκα . Ότι , αφού έδειξε καλή διαγωγή , τον επανέφεραν στη ΝΔ ως ευρωβουλευτή το βρήκα . Ότι έριξε το ποσοστό της ΝΔ σε ιστορικά χαμηλά το βρήκα .

 Αυτό με την πιτσαρία δεν το βρήκα . Το success story της ζωής του να μην είναι γραμμένο στο βιογραφικό , περίεργο μου φαίνεται .

Δίνεται λοιπόν ευκαιρία στον Αντώνη Σαμαρά να ξανασκίσει δημιουργώντας την Δημόσια Τηλεόραση . Να δημιουργήσει κάτι από την αρχή . Γιατί έναν χρόνο τώρα που κυβερνιόμαστε από τον Αντώνη τον Σαμαρά , ποτέ δεν είχε την ευκαιρία να φτιάξει κάτι από την αρχή . Όπως εκείνη την πιτσαρία των φοιτητικών του χρόνων . 

Πάντα προσπαθούσε να βελτιώσει προβληματικούς οργανισμούς , προβληματικούς νόμους , προβληματικούς ανθρώπους …

Δεν του δόθηκε όμως η ευκαιρία να δημιουργήσει από την αρχή νέους οργανισμούς , νέους νόμους ,νέους  ανθρώπους … Η ΔΤ αποτελεί την ευκαιρία της ζωής του !

Να βγει μπροστά και να φωνάξει “Ρε κουφάλες , είμαι ο Αντώνης και είμαι καλά”