Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Τι μου θυμίζει , τι μου θυμίζει …

Σύμφωνα με πληροφορίες η τρόικα συμβουλεύει το κράτος να νομιμοποιήσει το φακελάκι με σκοπό να το φορολογήσει . “Είστε που είστε μαλάκες και δεν μπορείτε να πατάξετε το φακελάκι τουλάχιστον φορολογήστε το για να αυξήσετε τα έσοδα” , φαίνεται ότι είπε ανώτατο στέλεχος της τρόικα στον Παπαδήμο .  
Τελικά τα όρια μεταξύ του νόμιμου και του παράνομου είναι αρκετά θολά . Κάτι που θεωρείται νόμιμο σήμερα αύριο μπορεί να νομιμοποιηθεί και τούμπλαλιν .

Όσο πληρώνεις λοιπόν θα γιατρεύεσαι . Υγεία για πλούσιους θα μου πεις . Δε βαριέσαι . Μήπως αν δεν έχεις λεφτά σήμερα , βγάζεις άκρη με το ελληνικό σύστημα υγείας ; Ένας σε πάει , τέσσερις σε φέρνουν .
Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσαν οι δάσκαλοι να μορφώνουν τους μαθητές ανάλογα με τα λεφτά που μπορούν να διαθέσουν για την μόρφωση τους , οι μπάτσοι να προστατεύουν τους πολίτες ανάλογα με τα λεφτά που μπορούν να διαθέσουν για την προστασία τους και οι δικαστές να δικάζουν τους κατηγορούμενους ανάλογα με τα λεφτά που μπορούν να διαθέσουν για την … αθώωση τους .

Ρε τι μου θυμίζει αυτό , τι μου θυμίζει αυτό … Α , θυμήθηκα ! Είναι ο καπιταλισμός .

Σχετικά με τον καπιταλισμό :
Ο καπιταλισμός είναι ... νομιμοποιημένη ληστεία !