Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Εδώ οικονομική κρίση , εκεί οικονομική κρίση , που είναι η οικονομική κρίση ; Αλλού !

Στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουμε νιώσει στο πετσί μας τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης γιατί απλούστατα ακόμα δεν έχουμε πεινάσει . Όταν αναφέρομαι στην πείνα εννοώ την κυριολεκτική σημασία της και όχι στην έννοια που έχει δώσει ο νεοέλληνας τα τελευταία χρόνια . Δηλαδή πεινάω δεν σημαίνει ότι δεν έχω να πάρω τηλεόραση 50 ιντσών ή δεν έχω ένα σκασμό ρούχων στην ντουλάπα μου . Πεινάω σημαίνει ότι δεν έχω να φάω .
 Λίγο πολύ , η πλειοψηφία του λαού κάτι έχει να φάει . Άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο το γεμίζουμε το στομάχι . Άρα η εξαθλίωση δεν μας έχει χτυπήσει ακόμα την πόρτα . Κάτι έχουμε ακούσει για την Αργεντινή αλλά λέμε “έλα μωρέ η Αργεντινή είναι στην άλλη άκρη του κόσμου” . Κάτι πήρε το αυτί μας  για χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης αλλά αυτούς τους θεωρούμε εξωγήινους . Η εξαθλίωση είναι για την ώρα αλλού .
 Όταν θα ξεκινήσουν οι Έλληνες , έχοντας χρόνια σπουδών στη πλάτη τους , να πηγαίνουν στο εξωτερικό  όχι για να βρουν δουλειά με προοπτικές  , αλλά απλά για να βρουν φαί , τότε θα καταλάβουμε τι εστί οικονομική κρίση .
Το ερώτημα που με απασχολεί σχετικά για το μέλλον είναι : θα μας φτάσουν σε κατάσταση εξαθλίωσης ή θα μας πετάνε κανένα ξεροκόμματο που και που για να λέμε και ευχαριστώ ; Η απάντηση στο μέλλον .
Αν μου έλεγες πάντως να μαντέψω , θα σου έλεγα ότι το ξεροκόμματο δεν κοστίζει τίποτα και γλυτώνει πολλούς πιθανούς μπελάδες .