Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011

Λευτεριά στην οικογένεια του Παπουτσή .

Εμένα η κρατική καταστολή μου αρέσει . Δεν είμαι μαζόχας ούτε χαζός . Τουλάχιστον έτσι πιστεύω . Ούτε τη βρίσκω με τα γκλομπ και τα δακρυγόνα . Αλλά η κρατική καταστολή μου στέλνει μηνύματα θετικά για μέλλον ευοίωνο . Όταν το κράτος χρησιμοποιεί βία , δείχνει την αδυναμία του . Αδυναμία να πείσει , να αντιμετωπίσει , να σχεδιάσει . Και όσο κάποιοι αντιστέκονται τόσο το κράτος θα καταστέλλει . Το είπε άλλωστε  πρόσφατα και ο Παπουτσής : “εκείνοι που θεωρούν ότι υπάρχει προοδευτική βία, απλά ενισχύουν τη βία των κατασταλτικών μηχανισμών” . Δηλαδή ο Παπουτσής , που αποτελεί μέλος της κρατικής εξουσίας , θέλει ο λαός να διαμαρτυρηθεί “ειρηνικά” , μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας . Μα ρε Παπουτσή



τους νόμους τους έβγαλες εσύ και η παρέα σου , άρα εσύ ορίζεις τι είναι νόμιμο και τι παράνομο . Εγώ λοιπόν τι επιλογές έχω ; Αφού εσάς πολεμάω , θα σας πολεμήσω με τους όρους σας ή με τους δικούς μου όρους ; Προφανώς με τους δικούς μου οι οποίοι για εσένα είναι παράνομοι . Παράνομοι τώρα , νόμιμοι αργότερα . Ίσως αύριο εσύ να είσαι ο παράνομος . Έτσι είναι οι νόμοι .
Ένα άλλο χαριτωμένο ερώτημα που έθεσε  ο Παπουτσής στην παρέα του στη βουλή είναι “εάν εγκρίνουν τα πολιτικά κόμματα τις επιδρομές στα σπίτια των πολιτικών”. Δηλαδή , για να καταλάβω , ρωτάει ο αστυνόμος σαίνης , αν υπάρχει ένας πολιτικός που στηρίζει αυτούς που προπηλακίζουν τους πολιτικούς . Καλά ρε Παπουτσή πλάκα μας κάνεις τώρα ; Αν βρεις έναν να μου τον συστήσεις και εμένα . Τουλάχιστον να ευχαριστηθώ εγώ το γιαούρτωμα αλλά να το ευχαριστηθεί και αυτός .
Για τις ευθύνες που ο ίδιος έχει με αφορμή την αστυνομική βία , η απάντηση του ήταν ότι την ευθύνη των επιχειρήσεων έχουν τα ανώτατα στελέχη της αστυνομίας και όχι ο ίδιος . Δηλαδή η αστυνομία δεν είναι κρατική , είναι αυτόνομη ; Ενεργεί αυτοβούλως χωρίς την έγκριση του κράτους ; Ο υπουργός προστασίας του πολίτη (λέμε τώρα) δεν έχει την απόλυτη ευθύνη και τον απολυτό έλεγχο των σωμάτων ασφάλειας ; Από πότε ; Περίεργο μου ακούγετε ; Δεν πιστεύω , Παπουτσή , να προσπαθείς απλώς να αποποιηθείς τις ευθύνες σου ; Θα σε μαλώσω .
Όσο για την παλαιά μέθοδο της παρακολούθησης , με μυστικούς αστυνομικούς στις συγκεντρώσεις των εργατικών συνδικάτων , ο Παπουτσής είναι κάθετος : “Στη δική μας περίοδο δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση”. Όσο σουρεαλιστικό και αν ακούγεται , εννοεί την Πασοκική περίοδο . Εδώ τα σχόλια περιττεύουν .
Επίσης θεωρεί ότι “υποχρέωση όλων των στελεχών της αστυνομίας είναι να στέκονται στο πλευρό των πολιτών, με απόλυτο σεβασμό στο Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους δικαίου” . Όλοι έχουμε παρατηρήσει , ιδίως τον τελευταίο καιρό , ότι το μέγεθος της καλοσύνης, της φιλικότητας, της υπευθυνότητας, και της δικαιοσύνης  που εμφιλοχωρεί στο σώμα της αστυνομίας είναι άμετρο . Την επόμενη φορά που θα συναντήσω αστυνομικό στο δρόμο θα τον σφιχταγκαλιάσω και θα του ζητήσω αυτόγραφο . Το δούλεμα σε όλο του το μεγαλείο .
Τέλος ο Παπουτσής ανέφερε ότι απειλείται η οικογένεια του και μάλιστα προειδοποίησε όλους εκείνους τους ανήθικους: “μακριά τα χέρια από τη γυναίκα και το παιδί μου” . Πολύ φτηνός έγινες Παπουτσή . Εντυπώσεις προσπαθείς να δημιουργήσεις χρησιμοποιώντας την οικογένεια σου . Κανένας δεν θέλει να πειράξει την οικογένεια σου . Αρκετή αυτοτιμωρία έχουν υποστεί δίπλα σου . Με εσένα τα έχει ο λαός . Άλλωστε οι 45 αστυνομικοί που έχεις δίπλα σου δεν προστατεύουν την οικογένεια σου . Εσένα προστατεύουν . Μακριά τα χέρια σου από τη γυναίκα και το παιδί σου . Λευτεριά στην οικογένεια του Παπουτσή .