Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Οι πρώτες δηλώσεις των πολιτικών αρχηγών .


Τσίπρας : Φέρτε μου την Μέρκελ να την σκίσω .
Παπαρήγα : Στα αγωνιστικά μου παπάρια τι κάνουν οι άλλοι . Εγώ 8% έπαιρνα , 8 % πήρα .
Σαμαράς : Χάρη σε εμένα η Πολιτική Άνοιξη διπλασίασε τα ποσοστά της .

Κουβέλης : Ποιες εκλογές ;
Βενιζέλος : Σόιμπλε μου , χάσαμε .
Καμένος : Είμαι άνεμος , είμαι κύμα , είμαι τσουνάμι . Ρε λες να ‘μαι κομμουνιστής ;
Καρατζαφέρης : Να πατάξουμε τους Κομμουνιστές .
Μπακογιάννη : Δεν με ψήφισε ούτε η μάνα μου .
Κατσέλη : Μήπως έπρεπε να είχα πει ΝΑΙ ;
Μάνος : Παιδιά είμαι και εγώ εδώ . Αν περισσέψει κανένα υπουργείο … ξέρετε .
Τζήμερος : Μήπως έπρεπε να κολλήσω καμιά γιγαντοαφίσα με την μούρη μου ;
Λεβέντης : Ζώα , Γαιδούρια , Μοσχάρια , Βλάκες , Ηλίθιοι @@@!!@@$$$###
Μιχαλολιάκος : Ουγκ .