Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Επιλεκτικοί πανηγυρισμοί

Τελικά εγώ τι πρέπει να κάνω τώρα ; Να βγω στην Ομόνοια να πανηγυρίσω λες και κατακτήσαμε το μουντιάλ ή να τα βάψω μαύρα και να πάω για ύπνο νωρίς ; Πείτε μου κύριοι τηλεαδημοσιογράφοι , σας παρακαλώ . Δώστε μου μια πληροφόρηση , μη με κρατάτε άλλο σε αγωνία . Σας παρακολουθώ όλη τη μέρα αλλά ακόμα δεν κατάλαβα . Χειραγωγήστε με .
Μήπως να ρίξω έναν επιλεκτικό πανηγυρισμό που ταιριάζει με την περίσταση ;
Η πλάκα με το θέμα του χρέους είναι ότι ήξεραν τι ήθελαν αλλά δεν ήξεραν πώς να το ονομάσουν . Τελικά δεν έχει σημασία η λύση αλλά το όνομα της . Για παράδειγμα άλλο να σου πει ο άλλος ότι θα σε γαμήσει και άλλο ότι θα σου κάνει έρωτα . Και στις δύο περιπτώσεις ο κώλος σου θα πονέσει το ίδιο  αλλά , πώς να το κάνουμε , άλλη χάρη έχει ο έρωτας , αλλιώς ακούγεται . Έχει διαφορά για εσένα . Για τον επιβήτορα όμως δεν έχει . Είτε το ένα είτε το άλλο το ίδιο του κάνει . Μόνο οι λέξεις αλλάζουν , το κουμάντο δεν αλλάζει . Μπορεί να κάνεις τις λέξεις να σημαίνουν πολλά διαφορετικά πράγματα , το ζήτημα είναι να ξέρεις ποιος κάνει κουμάντο .
Εγώ πάντως όταν λέω επιλεκτική χρεοκοπία εννοώ ότι δεν κάνω κουμάντο .