Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαριστεί το εξής : Η
κατάληψη είναι παράνομη πράξη . Όπως απαγορεύεται να καταλάβεις το σπίτι του
γείτονα έτσι απαγορεύεται να καταλάβεις ένα δημόσιο κτίριο . Αυτό βέβαια έχει
και τα θετικά του αφού δεν χρειάζεται να νομιμοποιηθεί η πράξη (αφού είναι
παράνομη ) . Με απλά λόγια δεν χρειάζεται η πλειοψηφία να ψηφίσει υπέρ
της κατάληψης . Αυτά είναι διαβολικά κόλπα του διευθυντή . Και ένας μπορεί να
καταλάβει ένα κτίριο , αρκεί να μπορεί .
Προσοχή πρέπει να δοθεί στα αιτήματα . Προς θεού μην
αναφέρετε αιτήματα του στυλ “δεν με αφήνουν να καπνίσω” ή “δεν με αφήνουν να
πιω καφέ” . Θα σε πάρουν στο κυνήγι και θα έχουν δίκιο . Αν θες να πιεις καφέ
και να καπνίσεις πήγαινε στην καφετέρια . Τα αιτήματα πρέπει να είναι λογικά
και να συνδέονται με το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδα . Πιασάρικο αίτημα
θεωρείται η αύξηση των κονδυλίων για τη παιδεία . Όλα τα αιτήματα να στα
καταρρίψουν , η αύξηση του προϋπολογισμού για την παιδεία στεκόταν , στέκεται
και θα στέκεται όρθιο στον αιώνα τον άπαντα .
Στην επιτροπή κατάληψης του σχολείου πρέπει να
βρίσκονται μαθητές που συνδυάζουν το λέγειν με τον τσαμπουκά . Οι αρκουδόμαγκες που συνήθως σε
εκπροσωπούν έχουν περίσσεια από το δεύτερο αλλά λεξιλόγιο μέχρι εκατό λέξεις .
Αν στο σχολείο σου ο παραπάνω συνδυασμός αποτελεί είδος προς εξαφάνιση τότε
περιορίσου απλώς σε μαθητές που μπορούν να συντάξουν μια πρόταση σωστά . Άμα
συντάξουν την πρώτη σωστά μετά θα συντάξουν και τη δεύτερη . Στο κάτω – κάτω
δεν πας να ρητορεύσεις . Κατάληψη κάνεις .
Προσπάθησε να κερδίσεις τη συμπάθεια όσων περισσότερων
μπορείς εκτός κατάληψης . Μην μαλώνεις με τους συμμαθητές σου που ψήφισαν κατά.
Και αυτοί άνθρωποι είναι , με προβλήματα βέβαια , αλλά εσύ πρέπει να τους
αγαπάς όλους . Επίσης μην έρθεις σε αντιπαράθεση με τους καθηγητές σου . Πρέπει
να κερδίσεις την συμπαράσταση τους την οποία βέβαια , για ευνόητους λόγους ,
δεν θα στη δείξουν έμπρακτα αλλά τουλάχιστον δεν θα σου δημιουργήσουν προβλήματα
. Αυτό δεν ισχύει για το διευθυντή σου . Αυτόν μπορείς να τον σταυρώσεις
ελεύθερα . Αποτελεί τον εκπρόσωπο του κράτους στο σχολείο σου . Αν δε βοηθάει
αυτό σκέψου την αποβολή που σου έριξε επειδή του έσκασες τέσσερα ψωρολάστιχα .
Στην κόλαση , στην κόλαση .
Σημαντικό ρόλο παίζει η βιτρίνα της κατάληψης . Τα
κάγκελα . Κρέμασε πανό που να ξεκαθαρίζουν ότι το σχολείο τελεί υπό κατάληψη .
Συνθήματα λιτά και κατανοητά . Αν προσπαθήσεις να εξωτερικέψεις τον Καβαφικό
σχιζοφρενικό εαυτό σου κάντο σε μια κόλλα χαρτί και μετά έκδωσε το . Όχι επάνω
σε πανό . Για την κατασκευή των πανό θα σε βοηθήσει ο χουλιγκάνος του σχολείου
. Όλα τα σχολεία έχουν έναν τέτοιο . Θα τον καταλάβεις από τα πρησμένα μάτια
και τη βραχνή φωνή κάθε Δευτέρα πρωί .
Τις πρωινές ώρες ο υπό κατάληψη χώρος πρέπει να σφύζει
από καταληψίες . Τουλάχιστον από τις 8.00 έως τις 11.00 το προαύλιο πρέπει να
μοιάζει με το Καραισκάκι πριν το Ολυμπιακός- Παναθηναικός . Αν δε θες να
πηγαίνεις στην κατάληψη , ξεκαθάρισε το από την αρχή . Πήγαινε εσύ δεξιά και άσε
τους καταληψίες αριστερά .
Πολλές φορές θα προσπαθήσουν να σε φοβίσουν λέγοντας
σου για εισαγγελείς , κάλυψη χαμένων ωρών με μαθήματα το Σάββατο και άλλα
χαριτωμένα . Δεν σε δουλεύουν . Αλήθεια σου λένε . Όπως σου είπα στην αρχή , η
κατάληψη είναι παράνομη πράξη . Να είσαι έτοιμος λοιπόν να υποστείς και τις
συνέπειες . Αν δεν μπορείς , άντε για μάθημα και άσε την κοινωνική πάλη στους
άλλους .